zondag 7 oktober 2012

Uurtje per dag, week 4

Alweer de vierde week! Het motiveert me echt om iets extra's aan/op te pakken op deze manier, ook al komt het er soms niet van op een dag. Ok, deze week dan:

Half uurtje extra huishouden maandag: alle pompoenen die we geoogst hebben afgeborsteld en opgeslagen in de schuur (vorstvrij)

Half uurtje extra handwerken maandag: ik was een avondje op stap met de vrouwenvereniging, geen handwerktijd gehad vandaag, laat staan extra handwerktijd.

Half uurtje extra huishouden dinsdag: ik heb insignes op een scoutingblouse zitten naaien. De moeder van de betreffende Bever is niet zo naaldvast (als in: helemaal niet). Kleine moeite (nog geen 3 kwartier werk), groot plezier (gelukkig kind, opgeluchte moeder) En toen ik hieraan bezig was draaide de wasmachine z'n rondje, z'n buik gevuld met de gehaakte dekens die hier op/over/naast de bank liggen. Was wel weer eens nodig zo'n wasbeurtje......


Half uurtje extra handwerken dinsdag: stroken gemaak van HAL blokken

Half uurtje extra huishouden woensdag: vandaag was ik te beroerd om iets extra's te doen naast het normale huishouden

Half uurtje extra handwerken woensdag: vandaag was ik te beroerd om iets extra's te doen naast het normale handwerken.

Half uurtje extra huishouden donderdag: weer een stapeltje tweedehandskleding voor zoonlief gewassen. Heerlijk dat ik dat nu meteen doe, voorheen bleef dat soms erg lang liggen.

Half uurtje extra handwerken donderdag: hard aan het haken voor de HAL

Half uurtje extra huishouden vrijdag: vandaag heb ik de strijkkralen uitgezocht. Alle soorten lagen door elkaar en die heb ik dus uitgezocht en in 2 verschillende dozen gedaan.

Half uurtje extra handwerken vrijdag: gehaakt aan de HAL

Half uurtje extra huishouden zaterdag: met 4 andere dames gezellig naar de Sligro gaan mag ik niet hieronder scharen zeker (boodschappen doen?) Het wat ontzettend leuk, maar geen tijd voor extra huishoudelijke dingen vandaag

Half uurtje extra handwerken zaterdag: niets gedaan qua handwerken vandaag.

1 opmerking:

Pauline zei

Je bent goed en bewust bezig, lukt het dan is het mooi, lukt het niet dan weet je waardoor het komt.
Succes, gewoon doorgaan op het ingeslagen pad!