maandag 1 oktober 2012

Uurtje per dag, de derde week.

Vorige week is niet gegaan zoals ik het wenselijk vond, dus deze week probeer ik beter m'n uurtje in de gaten te houden.



Maandag half uurtje extra huishouden: ik heb de oude kleding die ik in zakken verzameld had naar de container gebracht, dat ruimt lekker op (en gelijkertijd een vracht glas in de glasbak gedaan). Een verstelwerkje dat al even lag gedaan (kan niet simpeler: een knoopje aanzetten) en m'n Outlook bijgehouden (heerlijk als dat bij is, nu nog bijhouden...........)

Maandag half uurtje extra handwerken: ik heb wat HAL blokken aan elkaar gezet tot strook.

Dinsdag half uurtje extra huishouden: gekregen kleding voor zoonlief gewassen (dit soort werkjes blijven vaak lang liggen en waarom? geen idee!) en wat bestanden uitgeprint (daar moet ik speciaal voor naar boven dus meestal laat ik dat oplopen tot een gigantische berg printwerk)

Dinsdag half uurtje extra handwerken: nog eens wat HAL blokken aan elkaar gezet tot strook.

Woensdag half uurtje extra huishouden: Handwas en Wolwas gedaan. Die blijven hier zo ontzettend lang liggen. Kledingkast van zoonlief doorgepast: niets meer nodig voor komende winter (maar toch twee leuke langemouwen shirts gekocht........) Kleding die niet meer past in een tas naast de voordeur gezet, daar is een vriendin weer blij mee.
 
 


Woensdag half uurtje extra handwerken: Het laatste cadeautje voor de ElementenSWAP gemaakt. Het pakket kan op de post (een kleine maand te laat............).

Donderdag half uurtje extra huishouden: Verstelwerkje en de nieuwe stapel papier op tafel uitgezocht en deels verwerkt, deels in het oud papier gemikt. SWAPpakket naar de post in België gebracht en tevens de aanbiedingen daar ter plaatse  afgelopen. 1 Ritje levert me bijna 25 euro op en de benzinekosten zijn ongeveer € 1,80 en kwijt aan tijd: nog geen uur. Dit moet ik maar eens wat vaker doen!

Donderdag half uurtje extra handwerken: Niet gedaan, zoonlief is ziek geworden



Vrijdag half uurtje extra huishouden en een half uurtje extra handwerken: Zoonlief is nog steeds ziek dus hier is helaas niets van terecht gekomen.

Zaterdag half uurtje extra huishouden: weer het één en ander uitgezocht, opgeruimd en/of weggedaan. Heerlijk gevoel!

Zaterdag half uurtje extra handwerken: Niets van gekomen, we zijn 's-avonds onverwacht naar een feestje geweest (en waren pas rond 01.00 uur thuis)

Zondag half uurtje extra huishouden: niet echt huishouden maar in de tuin gewerkt. Geoogst, gerooid: wel meer dan een half uurtje trouwens: een uur of 3, 4.

Zondag half uurtje extra handwerken: beetje teveel in de moestuin gewerkt dus niet aan handwerken toegekomen

Geen opmerkingen: