zondag 23 september 2012

Update week 2 van Uurtje per Dag

Maandag half uurtje extra huishouden: vandaag weer verder aan m'n dichtgegroeide mailbox gewerkt. Wel wat langer dan een half uurtje trouwens. Ook heb ik eindelijk de printer weer aan de praat gekregen!

Maandag half uurtje extra handwerken: Niets van gekomen, ik moest een mail uitdoen naar alle leden van de vereniging waar ik het ledencontact van verzorg. Hotmail wordt hiervoor gebruikt en hotmail en ik hebben geen klik zeg maar.............de hele avond mee bezig geweest.

Dinsdag half uurtje extra huishouden: weer verder met m'n Outlook mailbox: het einde van dit karwei komt in zicht!

Dinsdag half uurtje extra handwerken: eh, het wordt wat eentonig maar: weer niets van terecht gekomen.

Woensdag een heeeeeeeeeeeeeeel drukke dag gehad. Ook met een gesprek waar ik lang op moest herkauwen. Van geen van beiden 'half uurtjes' is iets terecht gekomen.

Donderdag half uurtje extra huishouden: nog wat in Outlook zitten uitzoeken en opruimen: karwei is klaar!

Donderdag half uurtje extra handwerken: tjsa, wéér niet gedaan.

Vrijdag half uurtje extra huishouden: puzzels van zoonlief uitgezocht.

Vrijdag half uurtje extra handwerken: niets van gekomen

Zaterdag half uurtje extra huishouden: niet gelukt
Zaterdag half uurtje extra handwerke: niet gedaan.


Het viel niet mee deze week, het was dan ook een heeeeeeeeeeeel drukke week met op diverse dagen meerdere afspraken. Volgende week hoop ik weer flink te kunnen 'scoren' met m'n Uurtje per Dag.

1 opmerking:

Pauline zei

Ik denk dat je minder moet focussen op wat niet lukte, maar wat je wel hebt gedaan, en dan heb je best flinke bergen verzet deze week! Go, Miriam, Go!