vrijdag 28 september 2012

ElementenSWAP is aangekomen.

Dus nu kan ik laten zien wat ik gemaakt en gekocht heb. M'n maatje koos voor het element vuur en dit is het pakket wat ik haar toestuurde:


Ik kocht een passende kaart, een pakje met zaadjes om rode pepers te kweken, een kaarsenset en een grote aansteker.

Ik maakte een hartvormige boekenlegger (hart=passie=vuur) van een stofje dat me aan vuur doet denken.



 
 
Ik haakte een boodschappennetje van rood (vuurrood) garen, de bodem is zo gehaakt dat het een beetje op vlammen lijkt:
 
 

 
 
Ik maakte een kreukelketting van verschillende soorten (vuur)rode kralen, het kronkelige doet me ook denken aan vuur, bv een kampvuur:
 

 
 
En zoonlief maakte (samen met mij) een vuurspuwende draak van strijkkralen:

 



3 opmerkingen:

bycobi zei

Gaaf geworden zeg! Vooral die draak van zoonlief!

Corina zei

Wat een leuk pakket heb je ervan gemaakt!

Pauline zei

Dat is meer dan goed gelukt! Wat een leuke items heb je bij elkaar bedacht! Hulde aan je zoon, dat is een pracht van een draak!