dinsdag 31 juli 2012

Klein tussendoortje

Gisteren moest ik een cadeautje maken voor de VerjaardagSWAP. En dat zat niet een beetje tegen: nee een heleboel! Gelukkig heb ik iets minder dan 2/3 weten te redden en is het me gelukt om daarmee toch een leuk cadeautje te maken. Toen ik met het zweet in m'n handen het presentje afrondde had ik zin om nog een kleinigheidje te maken, maar wat? Ik bedacht me dat ik ooit een abonnement had bij een speldenkussenclubje (van Ria Lanser, Grandma's Kitchen heette het geloof ik). Ik heb nog geen kwart van al die pakketjes gemaakt dus ik had de keuze uit diverse leuke kleine projectjes. Deze is het geworden:



Ik ben nogal van 'recht' en 'doorlopende' motiefjes maar dat was onbegonnen werk. Het motief was scheef op de stof gedrukt èn de stof had wat rek................al met al heb ik het niet slecht gedaan vind ik.

Geen opmerkingen: