maandag 11 juni 2012

UFO Update (een dagje te laat)

Gisteren was het UFO Update dag maar ik lag in bed met een heftige hoofdpijn. Vandaar dat ik een dagje later ben (ik ben weer helemaal opgeknapt op een beurs gevoel achter m'n ogen na). Vorige maand zagen de visjes er zo uit:


En na een paar uurtjes borduren zwemmen ze er zo bij:



In dit werk zitten geen stiksteekjes (jeah! ik ben niet zo van de stiksteekjes) maar dat houdt in dat er heel veel confetti steekjes in zitten (1 of 2 steekjes van een kleur en dan weer 1 of 2 steekjes van een andere kleur). In de witte gedeeltes zitten 4 kleuren wit en dan nog 3 kleuren heeeeeeeeeeeeel zacht grijs. Een wirwar van aan- en afhechten dus en dat houdt best op. Echt meters maken gaat niet met dit project maar het wordt wel mooi (vind ik dan hè)

3 opmerkingen:

Karin zei

Ik vind 'm ook mooi! :D Je bent toch weer een stukje verder. Ik geloof dat ik knettergek zou worden van die confettisteekjes. Stiksteekjes lijken mij toch echt veel makkelijker.

Amarins zei

super de super leuk. Langzaam groeit hij en wordt hij prachtig.
Groetjes, Amarins

Gingini zei

Het blijft mooi en ik zag zowaar zomaar wat er bij was gekomen! In ieder geval heb je meer steekjes gezet dan ik deze maand. ;)