maandag 9 april 2012

Wingspan, en afgerond project

Het was kort maar krachtig: het breien van Wingspan. Uitermate makkelijk patroon en met een garen met een lang kleurverloop erg fraai.



Zoals ik hem nu op de foto heb zie je niet dat het als het ware 7 punten zijn die aan elkaar gebreid worden met gebruik van verkorte toeren. Omdat deze kleur mij niet staat (wist ik van tevoren hoor) gaat deze op de stapel Verkoop. Een idee dat ik heb om dit jaar op te zetten: lekker haken/naaien/breien/handwerken en verkopen voor een goed doel via dit blog. Nu nog uitzoeken hoe ik het één en ander op wil gaan zetten.

2 opmerkingen:

Caroline zei

De sjaal is mooi geworden. Ook ik denk wel eens over.........datgene waar jj ook over denkt :-))

groetjessss

Pauline zei

Wat een schitterende sjaal is dit!Die verkoop je vast snel.