zaterdag 7 april 2012

KIP/BIO op Goede Vrijdag

Wat was het mooi weer, met recht een Goede Vrijdag. Zoonlief wilde niets liever dan naar de speeltuin en ik wilde niets liever dan met Wingspan verder. Beiden konden makkelijk gecombineerd worden........ maar ik had nog nooit 'in het openbaar' zitten breien. Ach, de speeltuin was nog leeg toen we aankwamen en zoonlief is het wel gewend mij met breiwerk te zien. De kindjes die kwamen spelen zeiden nog keken en ook een ouder (toevallig ook nog klassenouder van zoonliefs klas) keek ook niet op of om. Dus dat was een fijne eerste keer KIP (Knit in Public) of BIO (Breien in Openbaar). Bewijs? Kijk maar:




M'n mooie nieuwe projecttas in actie, zie je het?

3 opmerkingen:

Candy in Wonderland zei

Ik brei regelmatig in wachtkamers, de kapper, de speeltuin of op de tram, en merk dat het een ijsbreker is! Waar mensen anders zwijgend zitten zijn ze nu benieuwd en vragen ze wat je maakt, hoe je dat doet (en vooral als ze mijn rondbreinaalden zien)en voor je het weet ben je aan de praat :) .

Christine zei

Kijk, das multitasken hahaha,
Leuk hoor, zoon blij, mam blij.
Je wingspan wordt super gaaf Miriam.
Fijne paasdagen.
Knuffels Chrissie

Caroline zei

Leuk he in het openbaar breien :-)) Doe ik ook wel eens en de mensen kijken wel, maar zeggen niets.

groetjessss