maandag 30 april 2012

27 december 2009 ..............

Dat was de laatste keer dat ik aan het borduurwerk Thirsty Work van Anchor borduurde. Dit project is met recht een UFO te noemen hè. (Un Finished Object). Vandaag 'moest' ik eraan verder, ik was boven  omdat manlief beneden aan het dweilen was en natte vloeren en dan naar het toilet moeten rennen (buikgriepje) is vragen om problemen. Al snel bedacht ik me dat al m'n WIP's (Work In Progress) beneden lagen en nietsdoen is voor mij geen optie. Snel de hobbykamer in.......bleken m'n brei- en haaknaalden allemaal beneden te liggen dus een snel projectje  opzetten ging niet door. Ook alle benodigheden voor de kleur/flessenSWAP lagen beneden......

Gelukkig vond ik dus deze UFO in het UFOhoekje! Al snel wist ik weer waarom ik er zo lang niet aan gewerkt had: al die stiksteekjes.......brrr. En dat Anchorgaren: dat schiet al in de knoop als ik het door het oog van m'n naald haal.......Máár: het is en blijft een leuke afbeelding dus ga ik er maar dapper mee verder. Even de voor foto:

 En de na foto:



 

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is een enorm werk om zo'n borduurwerk te maken maar het wordt dan ook vast prachtig.

Amarins zei

Wat leuk om dit te lezen. Af en toe kom ik zelf ook wat in de kast tegen waar ik dan ook wel weer zin in heb. En zo kom je toch een stukje verder.
Groetjes, Amarins

Pauline zei

Wat een lieve ufo, waar ligt hij nu? Nog steeds boven, in de buurt van het toilet of heb je dit werkje meegenomen naar beneden om daar, nu de vloer en het toilet weer schoon en droog zijn, aan verder te borduren?
Groetjes, Pauline