maandag 5 maart 2012

VerjaardagsSWAP Lesley.

Lesley had op haar verlanglijstje onder meer gezet: verras mij maar. Tsjonge: dat is best moeilijk om dan iets te verzinnen. Ik las dat ze een kleine verzameling heksen had, daar kon ik alvast wat mee. Toen ik het patroon zag van een dish/wash cloth (vaatdoek of washandje) met daarop een heks al vliegend op een bezem bij volle maan wist ik dat ik dit voor Lesley maken wilde. En aldus geschiedde:


Vrij lastig om dit zichtbaar op de foto te krijgen maar als je goed kijkt dan zie je haar vliegen.

5 opmerkingen:

Christine zei

Ja...... ik zie ze vliegen.
Helemaal leuk joh, wat een fantastisch patroon.
Heeft ze het al gekregen?
Knuf Chrissie

Pauline zei

Ik als haakheks zie haar inderdaad vliegen!
Leuk gemaakt!

Pauline zei

Waanzinnig leuk! Waar haal je het allemaal vandaan, dit is alweer zo'n origineel cadeau!
Groetjes, Pauline

noofs zei

Ik kan de heks prima zien hoor. Ze vliegt op haar bezemsteel. Leuk gedaan joh!

Anoniem zei

prachtig

leuk om die heks er zo in terug te zien. orgineel en uniek cadeau