dinsdag 14 februari 2012

Valentijn!

Vandaag is het Valentijnsdag, maar ach: daar 'doen wij niet aan'. Maar ondertussen deed ik toch wel mooi mee aan een ValentijnsSWAP bij de Cross Stitch Lovers...........helaas kreeg ik ontzettende problemen met Yahoo zodat ik me afmeldde bij deze groep en geprobeerd heb m'n account op te zeggen (dat is tot op de dag van vandaag niet gelukt.........) Was ik in m'n drukdoen en boosheid wel vergeten dat ik die SWAP nog had lopen. Natuurlijk heb ik m'n maatje een cadeautje gemaakt en gestuurd: zij hoeft er niet de dupe van te worden dat ik met Yahoo overhoop lig! Ik m/haakte voor haar 4 onderzetters in hartvorm, 2 rode en 2 roze:



Toen zoonlief dit zag wilde hij weten hoe en waarom en toen hij vernam wat Valentijnsdag inhield, wilde hij  meteen dat ik voor z'n juffen een 'hartenlapje' haakte. (Vandaar dat er 6 op de foto staan dus). Hij wilde ook zelf nog iets maken voor de juf, een bloem nog wel. Dus ik heb voor hem van eierdoos een bloem geknipt die hij naar eigen idee en inzicht mocht beschilderen. Zo'n chenilledraad/pijprager als steel (ik ben ze in 101 kleuren, maar het moesten zwarte zijn) en het hartelapje als blaadje. Trots heeft hij één van de bloemen aan de juf overhandigd, morgen komt de andere juf (stagiair) en die krijgt er ook eentje.

6 opmerkingen:

Pauline zei

Een leuk gebaar!

Unknown zei

Leuke onderzetters heb je gemaakt Miriam. Heb je nog steeds problemen met Yahoo, jammer dat je je daarvoor moest afmelden. Je zult het vast gaan missen.

ivoorwit.blogspot.com zei

Wat een schat, die zoon van je.
En een lieve mama die hem helpt.
Groetjes, Thea

Christine zei

Oh wat zijn ze leuk geworden Miriam.
Dat vinden juffen altijd gezellig en helemaal als ze van zo een lieve kleine knul komen.
Heeft je maatje ze ontvangen?
Wat sneu dat je zo stoeit met Yahoo.
Soms.............hahaahaha,
Knuf Chrissie

Anoniem zei

Wat lief!!

Ik vind de hartjes erg mooi!

Groetjes Thea ♥

Anoniem zei

Hoi Miriam

Nu pas heb ik je blog gevonden en ik wilde je nog bedanken voor de leuke hartjes en mooie kaart, ze liggen hier te pronken op tafel ....
Hartelijke groet Marjolein