vrijdag 24 februari 2012

Nieuw project.

Ik had het zoonlief al lang geleden beloofd en nu ging hij me eraan houden: ik moest hem sokken breien. Het feit is dat ie uit z'n sokken gegroeid is voordat ik de laatste steek heb kunnen afkanten, maar daar heb ik een oplossing voor: spiraalsokken. In deze sokken brei je geen hiel dus ze kunnen meerdere maten mee. Vanmorgen zocht ie het wolletje uit en ik moest er meteen aan beginnen. Dus:


Een lekkere voorjaarskleur zo met dat geel hè. Het is Regia Flusi, daar heb ik meerdere kleuren van liggen, zulk leuk garen voor kindersokken (dit gele had ik eigenlijk bedoeld om een cavia mee te breien maar ach)

7 opmerkingen:

Sjoukje zei

Wat een goed idee, die spiraalsokken! Zit zoiets wel lekker? En ik vind de kleurtjes heerlijk, inderdaad voorjaar!

Pauline zei

Super sokken! Een heerlijk kleurtje om mee te breien en slim bekeken die spiraal sokken zonder hak, daar is zoonlief niet zomaar uitgegroeid! Ik hoop dat je sokken net zo snel van je pennen spuiten als de krokussen uit de grond.
Groetjes, Pauline

renske zei

spiraalsokken zitten heerlijk, heb er ook een paar met wat dikkere wol gebreid en die draa ik als oversokken. Het is ook heel leuk breien.
leuk die gele wol met die andere kleurtjes.

Anoniem zei

mooie kleuren

Peppy zei

Hee wat grappig, die wol (her)ken ik!, ik heb namelijk een tijd geleden precies dezelfde kleur gebruikt (voor een paar sokken voor mezelf, want ik houd zelf ook wel van een beetje kleur :)

MorganMagic zei

geweldige kleuren!

MorganMagic zei

geweldige kleuren! die wol ken ik nog niet, moet ik dringend eens checken blijkbaar ;-)