zondag 25 december 2011

En weer een AFFO(tje)

Dit lag al een poosje te wachten op afwerking........kennen jullie dat: nog maar een half uurtje werk en het is af en dan toch maar laten liggen?! Affijn: het einde van het jaar nadert en ik ben in de afmaakmodus geschoten. Hier een parkiet-broche (voor op jas/tas/sjaal/trui/whatever).


Het patroon komt uit de Mollie Makes (net net meer op de foto te zien). Ieder keer staan daar zulke leuke ideeën in en met regelmaat zit er een zelfmaakpakketje bij het blad. Ik had al het vilt op voorraad muv het huidkleurige dat ik voor snavel en pootjes gebruikt heb, dat moest ik kopen. Toch wel weer behoorlijk UWYH nietwaar!?

2 opmerkingen:

Christine zei

Hartstikke grappig Miriam.
Tja hoor heel herkenbaar wat je daar zegt.
Lastig om de draad weer op te pakken, maar wat heerlijk als het dan uiteindelijk toch af is.
Knuffels Chrissie

Unknown zei

heel origineel, ik vind het een echt schatje