zondag 27 november 2011

Kol aan het breien.

Afgelopen week ben ik begonnen aan deze kol:



Het is de Stockholm-Helsinki, het 'zusje' van de Stockholm kol die ik ga breien voor bij m'n nieuwe winterjas. Hier vind je het patroon: Stockholm-Helsinki. Het is een serie van 4 naalden die je telkens opnieuw breit. Zo je, misschien, kunt zien zijn beide zijden gelijk en heb je dus geen voor- en achterkant: wel zo mooi. De kol is groot en kan enkel gedragen worden voor de sier of dubbel voor de warmte. Ik heb hem wel wat vaster gebreid dan het patroon voorschreef, dit vond ik voor nu wel mooi (en wat warmer).

3 opmerkingen:

Yvette zei

voelen zou ik die willen!

Amarins zei

Prachtig en wat een mooie kleur ook!
groetjes, Amarins

Corina zei

Mooi zeg! En wat een leuk patroon, voor zo'n col is het wel heel leuk als er voor- en achterkant gelijk zijn, goed gevonden!