zondag 9 oktober 2011

VerjaardagSWAP is aangekomen

dus ik kan laten zien wat ik gemaakt heb. De jarige had graag een Piekeboe. En aangezien ik dat zelf een ontzettend leuk cadeau vond heb ik er ene voor haar gemaakt, kijk maar:




Een Piekeboe is dus een opvouwbaar boodschappentasje. Het patroon is van Eloleo, dus als je er zelf eentje maken wilt klik hier: Piekeboe.

Omdat ik in m'n UWYH periode zit heb ik een stofje genomen uit m'n voorraad, en niet zomaar een stofje: het is het dekbedovertrekje van zoonliefs baby/peuterbedje. De knopen had ik liggen als overschotje van een ander project en het elastiekje..............dat moest ik kopen. Ik heb nl. geen haarelastiekjes in m'n mannenhuishouding (ik heb zelf van de sluike melkboerenhondehaar, daar blijven die dingen ook niet inzitten)

5 opmerkingen:

Ingrid. zei

Erg leuk ; zal ze blij mee zijn !

Yvette zei

gaaf!

dank voor je lieve reaktie

♥♥♥

Peppy zei

Wat leuk! Bedankt ook voor de link naar het Piekaboe-patroon!

Anje zei

Enig zo'n tasje, het lijkt eenvoudig maar of ik het na kan maken??????? Ga het proberen.
Dank voor dit leuks.
Lieve groetjes Anje.

Anoniem zei

Ik vind het stofje zo leuk! Ben er echt blij mee, heb hem nu in gebruik met mijn "kaartjes-knutsel-materiaal" ;)