woensdag 7 september 2011

VriendschapsarmbandjesSWAP.

Via het blog van Gea had ik mij opgegeven voor een vriendschapsarmbandjesSWAP (3x woordwaarde bij Scrabble). Ik kreeg Aniek, een 4 jarig meisje als maatje. Ze houdt van alle kleuren roze en dat was geen probleem want ik hou ook van roze! DMC erbij gepakt, 4 kleuren roze uitgezocht en knopen maar! Het is m'n allereerste bandje dat ik geknoopt heb, best leuk om eens te doen maar ik geloof niet dat ik er een hobby van maken ga. Het bandje dat ik Aniek toestuurde is ontvangen dus ik kan het nu hier laten zien:



3 opmerkingen:

Yvette zei

mooi joh...volgens mij een heel werk...en ja roze....mijn favoriet too!

dagdag

sarams1987a zei

o, dat is lang geleden dat ik dit nog gezien heb. prachtige kleuren

zeer mooie blog heb je, ik volg je

Mvg Sarah

Madammeke Ongeduld zei

gezellig dat je mijn blog een bezoekje bracht je breiwerken vind ik mooi vooral de gele ziet er heel moeilijk uit