dinsdag 2 augustus 2011

Nieuwe projecttas!

Kijk eens hoe leuk, m'n nieuwe projecttas:


Een perfect formaat voor een shawl/sjaal/das project. Voor sokken, handschoenen en kolletjes heb ik aan een kleinere tas genoeg, voor aghans heb ik grote tassen liggen maar dit is zo'n mooi formaatje tas voor 'mediumsized' projecten zeg maar. En voordat jullie vragen naar het hoe en wat van deze tas: ik heb deze niet zelfgemaakt! Ik heb haar zelfgekocht en wel bij MadeInUtrecht op Etsy. Dus allen daarheen!

5 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Hij is leuk en je hoeft tenslotte niet alles zelf te maken.

Groetjes
Ines

Christine zei

Heel leuk zeg en wat een prachtige kleuren.
Die tas gaat je nog veel fijne sjop uurtje opleveren.
Liefs Chrissie

Mascha zei

Ha ha, dat is ook knap gedaan om hetzelf te kopen.
De tas erg mooi ook van kleur.
Groetjes Mascha

Grietje zei

Het is dat je het zegt....ik ging er eigenlijk al vanuit dat jij hem gehaakt had. Zal de link zo eens gaan bekijken, altijd leuk om te zien wat een ander maakt^_^

Groetjes,
Grietje

Miriam zei

Bedankt voor dit leuke bericht, eigenlijk een soort "free publicity"! Zoals je gezien hebt, ben ik alweer aan een nieuwe tas begonnen en er is er ook nog eentje in voorraad. Steeds in een andere kleurencombinatie natuurlijk, anders wordt het saai om te maken.

Inmiddels heb ik drie keer iets verkocht in mijn winkeltje (ook dankzij jou) en daar ben ik blij mee. Natuurlijk maak ik af en toe ook nog zomaar iets, gewoon omdat ik het mooi vind en niet om te verkopen.