donderdag 25 augustus 2011

Het ECO SWAP pakket is aangekomen bij m'n swapmaatje,

ik kan dus laten zien wat ik erin gestopt heb. Ik ben trouwens uitgegaan van refuse, reduce, reuse en recycle. Ik heb gemaakt:

Een boodschappennetje (opvouwbaar zodat het makkelijk mee te nemen is):



Toen dacht ik een driehoekige shawl te breien máár m'n gedachte halverwege dit project kwamen uit: het patroon klopt niet. De shawl trekt (kan dus niet plat gelegd worden) maar hij kan wel heel goed als 'hood' dienen. Toch ook maar een sjaal erbij gemaakt want ik viel helemaal voor dat steekje dat in de rand van die hood zit............:





Op het allerlaatste moment (de doos was al bijna dicht zeg maar) vond ik een leuk projectje in een handwerkboek, een naaldenmapje gemaakt van een stropdas:





Via Etsy heb ik nog wat leuke 'ECO' dingen gekocht, waaronder een sleutelhanger die gemaakt is van een snoepjesverpakking:



Een armband gemaakt van een reep stof (zijde?) en de lipjes van frisdrank/bierblikjes:



Een boekenlegger:


En een nietmachine die geen nietjes nodig heeft (geen foto van helaas). M'n SWAPmaatje was er blij mee (blijft altijd spannend)






1 opmerking:

Anoniem zei

knap Miriam! jij hebt altijd zo'n leuke creaties! :D Magda_Aurora