zondag 10 juli 2011

Update dag UFO club en een bekentenis..............

Vandaag is het de 10e: Ufo Update Dag dus! Ik heb weer een paar uurtjes aan m'n visjes geborduurd en nu ziet m'n werk er dus zo uit:

Het oranje visje is weer wat groter geworden. Het is heel veel confetti borduren maar het wordt zó mooi!

En dan de bekentenis................................ik heb de UWYH verbroken........................ik heb een streng garen gekocht via Etsy en gisteren viel die door de brievenbus. En ik moet zeggen: de streng is het waard, heerlijk zacht garen en een geweldige kleur: Het patroon stond hoog in m'n lijstje WIM, ik zag eindelijk het gewenste kleurtje garen op m'n beeldscherm verschijnen en voor ik het wist was ie van mij. M'n medeUWYHsters heb ik 'gesust' door te beloven dat dit project voor 11-11-11 klaar is...........................

3 opmerkingen:

Pauline zei

Die visjes worden zeker heel erg mooi!

Creative Chaos zei

Hoi Mir , dat borduurwerk word hardstikke leuk, denk ik !!
Maar wat is nou eigenlijk UWYH ??
niet dat ik nieuwsgierig ben , maarre .. :-)
Patti xx

Peppy zei

Joh, moet kunnen toch?! Als er precies de kleur voorbij komt die je graag zou willen hebben, dan zou ik zo'n kans ook liever niet laten lopen :)