woensdag 9 maart 2011

Het eerste paar zelfgebreide sokken.

Tádáá:

De uitslag van de wedstrijd is bekend dus ik kan de sokken eindelijk laten zien. Ik heb zelfs een stem gekregen in die wedstrijd (en nee: ik heb niet om m'n eigen sokken gestemd, het is dus een stem van iemand anders). Deze sokken zijn gebreid met z'n tweeën tegelijkertijd via de Magic Loop manier op een rondbreinaald. Toe-up (tenen eerst) dmv Judy's Magical Cast On (opzet) en een jojohiel. Het garen is van GB-wolle: Match.

Het tweede paar, voor zoonlief deze keer, staat al op. En omdat die meedoen aan de wedstrijd van maart/april kan ik er nog niets van laten zien helaas.

4 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Leuke sokken, ik begin er nog even niet aan.

Groetjes
Ines

Sieneke zei

Leuk hoor Miriam, je 1e paar sokken. Ik heb het ook eens gedaan maar het is niet mijn ding en zelf draag ik ook geen sokken, dus hou het bij truien etc.
Groetjes,
Sieneke

Ilonka zei

Ik had ze al mogen bewonderen op de club. Maar wat zijn ze leuk en lekker vrolijk.

Groetjes Ilonka

Grietje zei

Hartstikke goed zeg!