dinsdag 22 maart 2011

Alles 'on hold'.

Een lieve kennis van mij is ziek, heel ziek. Er zijn veel vragen over haar gezondheid (oftewel het ontbreken daarvan) maar geen tot weinig antwoorden. Om haar een beetje af te leiden/ op te vrolijken wil ik voor haar een sjaaltje breien en omdat ik een boel op voorraad heb kan ik daaruit kiezen. Het gaat worden fern lace scarf :

En ik denk erover om Malabrigo Yarn Lace in de kleur Indecieta te nemen uit m'n voorraad (blauwachtig). Dus alles gaat even stopgezet worden voor dit project.

7 opmerkingen:

Daan zei

Wat een lief project!
zo mooi en fijn.

Ik brei nu een dekentje voor ons babietje, alles rechtdoor op dikke pennen ;-)

Mascha zei

Wat lief van je.
Groetjes Mascha

Pauline zei

Mooie gedachte hoor.
Kijk ook eens op Regenboogkuseens.nl
Daarmee kan je iemand ook heel mooi een steuntje geven.

Anoniem zei

Hoi Miriam,

Echt goed, lief van je!!

Groetjes Thea♥

GRANNY'S HOUSE zei

Wat zal ze daar blij mee zijn.

Groetjes
Ines

crea annemieke zei

Hallo Miriam,

ik vind het een hele lieve gedachte van je. Je hebt oog voor een ander!

Lieve groet Annemieke

Creative Chaos zei

Oh, wat lief van je !! Ze zal er vast ontzettend blij mee zijn !
Patti xx