maandag 24 januari 2011

RAK!

Ik vond vorige week woensdag een briefje in de bus dat er een poststuk niet door de brievenbus paste. Dat poststuk kon ik de dag erop op het postagentschap ophalen. Aangezien ik die dag met buikgriep in bed lag heb ik man- en zoonlief op missie gestuurd. Ze kwamen thuis met een bubbeltjesenveloppe met een wat vreemde vorm: spannend!!! En wat er uit kwam............nou dit: Je had het gezicht van de mannen moeten zien!!! En als jullie nu ook denken van: huh, wa's da nou? Dit is een tak (dûh) waarvan ik knopen ga maken. Gewoon plakjes vanaf zagen, gaatjes erin en even in de olie (geen moter-) zetten. Ik wil dat al lang eens proberen maar vond nooit een geschikte tak, dus dan vraag je om zo'n tak in het RAKgroepje. En natuurlijk ziet iemand daar de lol van in en stuurt zo'n tak op. RAKken, SWAPpen, KALlen, HALlen, QALlenm SALlen en Bloggen: allemaal dingen die zonder het internet bijna niet kunnen plaatsvinden, wat fijn dat er internet is!

5 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Wat leuk, laat je wel het resultaat zien?

Groetjes
Ines

Pauline zei

Geweldig, wat een mop!
en van die grote houten knopen zijn erg leuk, ik heb die ook wel eens gemaakt van een bezemsteel.
Vooral afgelakt, gewoon blank is het prachtig naturel!

Christine zei

Hahhaah wat een giller!!!
Hartstikke leuk joh, dat iemand daar geld aan uit geeft om op te sturen.
Gelukkig dat je zelf met je zieke buik niet op pad bent gegaan, wat een bak!!!
Nou Miriam veel succes met de knopen maken, leuk idee trouwens.
Knuffels Chrissie

Anoniem zei

Hihihihi...Miriam!!!

Wat leuk!!

Ik had idd die gezichten graag gezien!!

Zoiets is toch hardstikke leuk!!

Ik ben wel benieuwd naar je knopen. Ze zullen wel rustig aan moeten drogen, willen ze niet helemaal krom trekken???

Fijne zondag,groetjes Thea♥

MariecusBruyn zei

Wat ben ik veeeel te lang niet meer hier geweest.
En zo'n tak? die had je bij mij in het houthok kunnen uitzoeken :) Maar dats lang niet zo leuk als opgestuurd krijgen, hehe.
OT: Ik heb ondertussen mijn lesje geleerd: ik bol het nu ook af als het zo de spuigaten uitloopt. Fijn te horen dat ik niet de enige ben :)