maandag 11 oktober 2010

Ik ben geRAKt!

Dit viel vandaag door de brievenbus (in een enveloppe natuurlijk). Een mooi gevilt hart voor in m'n hobbykamer (in het nieuwe huis), origami papiertjes voor m'n kraanvogelproject* en een mooie kaart. Echt een leuke RAK! *Kraanvogelproject, ik zal het even uitleggen. Ik wilde al langer eens iets origamiën maar wat dan? En wat moet ik ermee? Toen we het huis kochten waar we straks naar toe verhuizen wist is wát ik wilde vouwen en wat ik er mee doen wil. Ik wil kraanvogels (staan voor gezondheid en geluk, google maar eens) en die kraanvogels wil ik aan draden voor het keukenraam hangen als een soort van gordijn. Op het RAKgroepje heb ik dus kraanvogels (kant en klare) en/of origami papier om ze zelf te kunnen vouwen gevraagt. Mocht je zelf kraanvogels vouwen en ze kwijt willen: m'n brievenbus staat open hoor!

Geen opmerkingen: