donderdag 2 september 2010

Wat maak je me nou!!!!!!!!!!!!

Hij heeft het niet gezegd, maar het staat in z'n ogen: kijk zelf maar:

Allemaal poezen op m'n grasveldje, gezellig hè! Nou, dikke Bikkel wilde meteen op het dekentje gaan liggen (wat niet mocht, flauw van mij hè) en toen wilde hij dat ik al die poezen z'n territorium uit zou bonjouren. Ook dat deed ik niet, arme oude vent: hij heeft het zwaar hier hoor.

Het dekentje is zo'n 1.70 breed en ik wil het zo'n 1.70 lang hebben ook (of iets langer) Ik moest er wol voor bijkopen, ik heb nl. van iedere kleur 10 bollen nodig. Deze steek vreet garen zeg, vooral die pootjes, daar zitten de meters in hoor. Ik kan met 1 bol 2 rijen poezen maken en dan ongeveer 1/3 van de derde rij (7 toeren van 1.70 dus) Maar het wordt zo'n leuke deken, zoonlief kan niet wachten totdat het klaar is. En het gaat vrij vlot ook, het is continue dezelfde steek dus je pakt het makkelijk even voor een paar minuutjes op. En wat ook helpt: zoonlief vindt het geweldig als ik eraan zit te werken (normaal gesproken hoef ik nog niet naar een handwerkproject te kijken of het is 'foute boel')

7 opmerkingen:

Corina zei

Wat heerlijk dat je zoon het nog steeds zo leuk vindt, je zou denken dat dat na een tijdje toch wel inzakt... Je deken wordt wel heel mooi!

GRANNY'S HOUSE zei

Arme ouwe kat, het zijn zulke heerlijke beesten.
Hij wordt ontzettend leuk en wat is het toch fijn dat onze kinderen genieten van onze maaksels.

Groetjes
Ines

Kiek es Ier ! zei

Ik vind het NIET eerlijk voor poezebeest met zooooooo veel nieuwe poezen in de weer te zijn ;)) Maar het word een héél mooi kleed eerlijk is eerlijk.

Cindy from Dallas zei

Schitterend! Wat een lap is dat al. Dat gaat best vlug. Arm poezebeest, met zo veel concurentie voelt hij zich vast bedrijgt.

Balsemien zei

Wat leuk al die poesjes... Ik moest eerst goed kijken, maar vind het enig!
Een fijn zonnig weekeinde alvast!

Peppy zei

Kijk, dat is fijn!, dat je zoontje het prima vindt dat je aan zijn dekentje zit te haken; dan kan jij lekker rustig heel erg opschieten met al die poesjes. Lijkt me heerlijk!

lut zei

Je deken wordt wel heel erg mooi.