zondag 5 september 2010

Symbolen SWAP eindelijk klaar

Op 1 augustus (dit jaar!) had ie ter plekke moeten zijn bij m'n SWAPmaatje..............morgen gaat ie op de post *bloos*. En dan ben ik er ook nog niet helemaal 100% tevreden over ook. Maar ja, deze SWAP werd geteisterd door ziekte, tegenslag en ander ongemak (de SWAP zelf dan wel niet, maar ik wel) Iets ervan laten zien doe ik pas als m'n SWAPmaatje het pakket ontvangen heeft (anders is het verrassingsaspect een beetje bedorven hè). Voorlopig doe ik even niet mee aan SWAP's en dergelijke. Eerst maar eens wat UFO's en WIP's afwerken en wat van m'n oneindige lijst leuke dingen afhandelen. En er is nog een reden: als we voor dinsdag aanstaande 23.59 uur geen bericht van Sorry maar.......... ontvangen dan is ons huis definitief verkocht!!! Dan moeten we voor 30-11-2010 een ander huis hebben en dat is best kort dag. Ik denk dat ik het daar druk genoeg mee heb de komende tijd! Later deze week zal ik de foto's van de SymbolenSWAP plaatsen. Tot dan!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Miriam,

Spannend...dus!!!

Succes!

Groetjes Thea

Kiek es Ier ! zei

Goeiemorgen Miriam,ik snap er geen bal van wat een swap is maar véél suc6 hoor ben benieuwd naar de foto's..

Marijke zei

Ik hoop echt voor jullie dat 't eindelijk verkocht is.. enne.. zo 'ns aan je lijstje werken is ook nooit slecht,hé (bij mij was de maand augustus zo'n beetje dingen doen die er al zolang liggen)

Magda/Aurora zei

toch wel ff spannend.. ik tel mee af tot di.avond!