woensdag 21 juli 2010

Symbolen SWAP ontvangen!

Bovenstaande zat allemaal in m'n SWAPpakket van de symbolenSWAP. Mijn symbolen zijn de lemniscaat en het hartje.
Het boek gaat over liefde (♥) en op het boek ligt een (peridoot) groene shawlspeld in lemniscaat vorm.
Een schitterende shawl in hartjespatroon met daarop een (rosekwarts)roze shawlspeld in lemniscaat vorm.
De 2 shawlspelden in close up.
Een heel mooie tas, met een heel fleurige binnenkant (met vakjes). Deze ga ik zometeen inrichten en in gebruik nemen. Welk symbool vraag je? Nou, kijk maar eens op de achterzijde:
Ik hoef (en kan!) toch niet uit te leggen hoe blij ik met deze SWAP ben!?
Bij iedere SWAP tot nu toe vergeet ik dat ik zelf ook iets ontvangen ga. Vreemd hè. Ik ga de komende tijd druk aan de slag met hetgeen ik zelf verzenden ga, het schiet niet op vanwege allerelei redenen en ik ben bang dat ik de deadline (1 aug. ter plekke) niet halen ga. Maar ik doe m'n best, zeker nu ik weer helemaal 'op scherp' sta vanwege het moois dat ik vandaag kreeg.

9 opmerkingen:

Ingrid. zei

Wat een leuke !!!
Fijne avond , groetjes van Ingrid.

GRANNY'S HOUSE zei

Mooie dingen heb je gekregen.

Groetjes
Ines

Lida zei

Wat een aparte Swap en wat een mooie en leuke dingen heb je gekregen, die dubbele 8vorm is dus een lemniscaat, waar staat dit symbool voor? Ik vind het prachtig! Ook je verjaarscadeautjes zijn met zorg en veel liefde uitgezocht dat is duidelijk te merken en te zien, al ben ik dan wel een week te laat, ik wens je toch weer een gelukkig nieuw jaar toe, met vooral gezondheid en liefde, maar als ik het zo zie, zit dat wel goed!! Groetjes'
Lida

Sjoukje zei

Wat prachtig allemaal! Degene die jouw SWAP verzorgd heeft die kan wel wat, zeg!

Pauline zei

Wat een pure verwennerij! Het is fantastisch om te zien hoe veel werk sommige swappers er van maken! Veel plezier van je prachtige aanwinsten!
Hartelijke groet, Pauline

crea annemieke zei

Hoi Miriam,

Je bent altijd maar bezig met Swaps.Wat een mooie dingen heb je gehad, die sjaal is zeker heel veel werk.!Ik wens jou ook veel handwerkplezier om je swap voor jouw maatje klaar te krijgen...
Daaaag Annemieke

Madammeke Ongeduld zei

heb je mijn giveaway gezien

Brechtje zei

Wat een lieve cadeautjes kreeg je zeg! Echt heel mooi en ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent.

colourfullflowergirl zei

Bofkont! Mooi, mooi, mooi!!