zaterdag 22 mei 2010

The postman always rings twice................

Het bovenstaande werd in 2 keer aangeboden vandaag. Eerst werd er een flinke envelop bezorgd van Naald en Draad, met daarin het patroon van Saskia's Welkomslap en het boek Knitted Farmyard, later kwam er een pakje binnen van De Breinaald een nieuwe online winkel met haak en brei benodigheden. Ik had ordernummer 2, zó nieuw in deze winkel! Bij beiden is het heerlijk rondkijken (en goed zaken doen, bestellen, betalen en binnen no time thuisbezorgd)

6 opmerkingen:

Corina zei

Veel plezier met je aankopen, mooie kleurtjes heb je uitgezocht!

GRANNY'S HOUSE zei

Leuke post. die wil ik ook wel.

Groetjes
Ines

Amarins zei

Zie er super goed uit. Leuke wol ook in mooie kleuren. Ga er ook eens rondkijken. Leuk hè zo'n postbode die met zulke pakjes komt.
Groetjes,
Amarins

Carine zei

Ziet er weer spannend uit, kan je zo weer aan de slag!
Veel plezier!

Jane zei

Dat is nog eens fijne post.

Saskia zei

Leuk dat je mijn patroon hebt gekocht. Ik ben benieuwd hoe jij het gaat uitvoeren.
Geweldig dat jij ook zo breed geïnteresseerd bent als ik. Ook ik wil nog vanalles leren en proberen.