zondag 2 mei 2010

Ik ben druk bezig maar

ik kan niets laten zien! Ik ben lekker aan de symbolenSWAP bezig en afentoe aan de laatste geboortelap (animalbaby). En beiden wil ik niet laten zien voordat de ontvang(st)er ze binnen heeft. Dus dat kan nog wel even duren. Ik hoop komende week nog wat nabestelde katoen binnen te krijgen voor de pannenlappen (ik heb er nu 3 af) dus die komen binnenkort hier wel voorbij op foto. En m'n KnitPro's natuurlijk, daar mag wel een fotoreportage van komen vinden jullie niet?! En dan had ik nog wol onderweg voor een vest voor zoonlief en mijzelf (gekocht na m'n goede voornemens, maar 30% korting kon ik niet laten schieten............zucht, het komt echt niet goed met mij en m'n voornemens!) Hopelijk werkt TNT met ons mee en worden er morgen (of toch in ieder geval komende week) een hoop pakketten afgeleverd.

4 opmerkingen:

Hennie zei

Succes met je symbolen Swap en je geboortelap, je hebt ze vast optijd klaar.
Fijne zondag Hennie.

Yvette zei

en dan ook nog regendruppels vangen...dagdag...vol verwachting kijk ik uit naar je secrets

Mascha zei

Spannend!
Groetjes Mascha

Corina zei

Er staat een award voor je klaar op mijn blog... Groetjes, Corina