maandag 24 mei 2010

En als er iets af is, dan mag er weer iets opgestart worden.

Kijk, ik ben weer een peppysjaaltje aan het haken! Zo leuk en zo simpel om te doen. Zelf maken? Kijk maar even hier.

En ik heb nu eindelijk uitgezocht hoe ik een macro opname maken kan. 'Uit de hand' is het lastig om een macro scherp te houden, maar bij bovenstaande foto is dat toch redelijk goed gelukt.
En de poes dacht peppysjaal, peppysjaal? Volgens mij is het een puppysjaal! (onze dikke rooie heet Pepijn, koosnaam Puppy)

2 opmerkingen:

Grietje zei

Wat een mooi wolletje gebruik je, geen wonder dat Pepijn er zo weg van is ;-)

Groetjes,
Grietje

Peppy zei

Wat leuk dat je zo enthousiast bent over het Peppy dasje! Het is zo leuk om te merken dat anderen ook plezier hebben van zo'n lekker eenvoudig patroon, ik ben blij dat ik het heb opgeschreven.
Veel plezier met haken!