maandag 26 april 2010

Wéér goede voornemens.

Mijn goede voornemens voor komende maanden: WIP's en UFO's van de lijst 'bezig met' afwerken. Voor ieder afgerond project mag ik 1 nieuw project opstarten, maar enkel de projecten uit de lijst 'komt eraan'. Voor ieder project dat van de lijst 'komt eraan' naar de lijst 'bezig met' gaat, mag er 1 project van de lijst 'dat wil ik ook nog (maken)' naar de lijst 'komt eraan' overgezet worden. Volgen jullie het nog?
Ook heb ik de afgelopen maanden weer veel handwerkspullen/pakketten/boeken gekocht. Ook hier ga ik mee stoppen, ik koop enkel nog hetgeen ik mis om lopende projecten af te maken. (UWYH dus)
En nu maar hopen dat ik deze voornemens vol ga houden, wat denken jullie?
Ik heb trouwens de lijst 'komt eraan' aangepast. De lensquilt en de Ripple Afghan zijn naar de lijst 'dat wil ik ook nog (maken)' verplaatst. Ik heb amper patch/quilt ervaring dus ik denk dat ik eerst maar meer daarmee oefenen ga voordat ik de lensquilt maken ga. De Ripple Afghan is een winterproject voor m'n gevoel dus die mag even zomervakantie houden op de wensenlijst.
Nog een goed voornemen: minder op internet rondhangen! Daar vind ik teveel dingen die me leuk lijken om te maken en het bespaart me best veel tijd (minimaal 2 uur per dag!)

7 opmerkingen:

Marijke zei

Inderdaad.. minder internettijd zou bij mij ook veel geven.. maar tja, 't is zo leuk (zei 'n verslaafde :-( )
(we zullen dan maar weer 'ns Evelien in haar bedje steken en in gang schieten met ons naaiwerk zeker? :-) )

Marleen zei

en blij om te lezen dat ik niet enige ben, die graag een planning maakt, maar zelden volhou... hoor precies mezelf praten daarnet... ja er is nu eenmaal heel veel moois te vinden op het net he ~zucht~ heb ook honderd en één projecten bezig en klaarliggen om te starten... ik wil je in elk geval niet ontmoedigen, maar veel succes wensen met wat je ook doet. Ik zeg altijd zolang je er zelf voldoening uithaalt, is dat toch het bijzonderste, niet?
mvg marleen

Amarins zei

Haha Miriam, ik ken dit probleem hoor. Er is gewoon veel te veel moois. En ook internet is heel heel aantrekkelijk. Ik moet af en toe ook remmen anders zou ik ook nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer willen kopen en maken.
Sterkte met je goede voornemens. Ik hoop van harte dat het je gaat lukken.
Groeten,
Amarins

Corina zei

Wel heel herkenbaar, hoor Miriam! Ik wil zoveel en heb helemaal niet zo heel veel tijd, en internetten is ook zo leuk... dat ik in de vastentijd een dag per week niet ge-internet heb, dat was al moeilijk zat! Ook hier worden de 'dat wil ik nog doen' lijstjes alleen maar langer i.p.v. korter... Meestal heb ik daar weinig last van, maar soms word ik er alleen maar onrustig van.

Yvonne aka sommeke zei

Maar internetten is zoooo plezant!
Sterkte met je goeie voornemen!

Grietje zei

Het zijn voornemens waar je sterk voor in je schoenen moet staan...tanden op elkaar en eerst maar de computer het raam uit? (dacht het niet hè?)
Heel veel succes!

Lieve groet,
Grietje

Natascha zei

Ik hoop dat het je lukt om je voornemens waar te maken, maar of het een makkelijke weg gaat worden voor je ??? Ik betwijfel het, maar in ieder geval succes !!!
Groetjes Natascha