vrijdag 9 april 2010

Tag ontvangen!

Omdat ik iemand getagged had (zie onderstaand bericht) mocht ik m'n eigen wensenlijst plaatsen. Op mn wensenlijstje stond onder andere een zeepje (of iets dergelijks voor onder de douche) met rozengeur. En die wens is nu vervuld, kijk maar eens:

Links onder ligt het stuk rozenzeep (nog ingepakt) met een hartje (Ik ♥ hartjes). Daarboven een blikje rozencreme (zoonlief heeft al een likje op z'n wangen gekregen want die zijn erg droog en hij blijft maar sniffen en snuffen en roepen: lekker, lekker, dát is lekker).

Rechtsboven een rozensachetje (dat gaat in de linnenkast, het ruikt echt heerlijk). Natuurlijk een gezellige kaart erbij én een papiertje met tekst en uitleg over de zeep. Wat is mijn wens goed vervuld zeg!!!

2 opmerkingen:

Grietje zei

Oh wauw zeg! Wat zullen jullie wangetjes lekker ruiken (als zoonlief het blikje nog niet leeg gemaakt heeft;-)
De Seaman's Scarf vind ik ook heel mooi geworden, mooie kleur blauw.

Groetjes,
Grietje

Anoniem zei

Hoi Miriam,

Je bent lekker verwend, zie ik!!

Leuk leuk leuk!!!

Geniet ervan, samen met zoonlief!!!

Groetjes Thea