zondag 4 april 2010

1e Paasdag = DOP dag

Vandaag is het DOPdag! De eerste DOPdag was op 4 februari en dit liet ik zien:

Op 4 maart was het de tweede DOPdag en toen kon ik dít laten zien: En vandaag, 4 april eerste paasdag is dit het eindresultaat:

Het oogje van de kip is een doorzichtig parelmoerkleurig kraaltje en als je héél goed kijkt zie je het oogje op de foto. In het echie is het duidelijk zichtbaar. Ik vind het kipje leuk gelukt! Het pakketje had ik al geruime tijd in de kast liggen en kwam dus goed van pas.

11 opmerkingen:

katrien zei

Wat een leuk kippetje.
Fijne Paasdagen.

MarianneD zei

Wat een lief kipje...mooie DOP Miriam!Fijne dagen!

Tineke Machiela zei

wat een leuk kippetje...
fijne paasdagen

Corina zei

Wat een leuk kipje is het geworden! Goede Paasdagen!

lut zei

Een heel leuke kip! Fijne paasdagen!

miriam zei

dat is een heel leuk kippetje geworden.

vrolijk pasen

groetjes ♥ miriam ♥

Anoniem zei

AA hij is liefff !!
JA ik zie zijn oogje.
Grappig he dat een eenvoudige vorm zo echt lijkt.
Mooie lente stofjes.

MM

miriam zei

hoi miriam

zag je berichtje op mijn blog maar het linkje wat daar staat is alleen van de sal van de parfumflesjes.

Ik kom altijd op het borduurprikbord ik zal je de link geven als je het leuk vind.

http://borduren.startpagina.nl/prikbord/

groetjes ♥ miriam ♥

Willy zei

Dat is een leuk kippetje geworden.
Eenvoudig model en groots effect.
Groetjes en fijne avond

dijn zei

Ha Miriam, wat een LIEF DOPpertje heb je gemaakt! En ik kan het oogje goed zien hoor :-)))
Leuk dat je meedeed met deze SAL!
Hartelijke groet, Dijn

crea annemieke zei

een heel leuk staaltje van jouw kunsten......
Daaaag Annemieke