maandag 1 maart 2010

WIMlijst wordt langer en langer en langer en...............zovoort

Ik heb mij afgelopen weekend beziggehouden met het maken van een logcabin (paperpiece) op de naaimachine. Eerder heb ik eens een paperpiece workshop gevolgd op de clubdag van Het Handwerkersgilde, daar paperpiecede we op de hand. Beiden zijn mij goed bevallen en ik wil er mee bezig blijven (de Lensquilt is ook paperpiece trouwens). Ik heb mij al een abonnement cadeau gedaan op de PatronenPost van Wendy Vosters, daar heb ik al het één en ander in zien staan dat m'n hartje harder doet slaan. Vandaag had ik een uurtje de tijd om het internet af te schuimen op zoek naar gratis paperpiece patronen. En jawel hoor weer 3 projecten op m'n lijstje 'wil ik ook nog maken'. Kijk en oordeel zelf:

6 opmerkingen:

Corina zei

Ik weet wel niet precies waar de afkorting wim voor staat, maar dat laat zich wel raden. Vooral dat laatste project wat je laat zien spreekt me aan. Succes met al je plannen...

Grietje zei

Jaaa, die laatste!
Je lijstje wordt langer en langer, er zijn ook zoveel leuke dingen om te doen ;-)

Lieve groet,
Grietje

astridvanbeers zei

Die laatste is leuk, meteen aan beginnen!! En al het andere laten vallen ;-))
Keuzes maken, keuzes maken dat is het probleem, zo leuk allemaal.

monique zei

Leuk Miriam !!!!
Gelukkig ben je er weer bovenop !!
De onderste vind ik zelf erg leuk ,ik denk dat hij leuk is om op te hangen voor je zoon.Ik heb ooit een beweegbare wandplaat gemaakt met een boerderij en een trekker.
Gretjes Monique

Carine zei

Het zijn 3 mooie projecten, maar de laatste spreekt mij het meeste aan, veel plezier ermee!

Natascha zei

Ik dacht dat je dit jaar je lijst korter zo gaan maken ipv lang langer langst...LOL
Groetjes Natascha