donderdag 11 februari 2010

Owowowowow!

Ik ben heel erg verkouden en heb dus geen energie voor huishoudelijke zaken. Wat ik dan doe? Het internet afstruinen. Verstandig is het niet want ik heb weer zoveel leuke zelfmaakdingen voorbij zien komen. Wat denk je hiervan: een leuke muts met bijbehorende sjaal . Liever borduren? Wat vind je hiervan: een 'hartenlapje' eventjes met fotootje hoor het is zo'n lieffie:

Tsja, zo word m'n lijst met alle datwilikooknogmaken projecten nog veeeeeeeel langer. Ook heel onverstandig van mij is dat ik me aangesloten heb bij Ravelry (nog meer patronen en ideeën). Gisteren kreeg ik trouwens m'n bestelling DMC garens binnen. Wat een genot om 52 kleuren DMC voor je op tafel te hebben liggen! Ik heb alles weer aangevuld en voor 4 nieuwe projecten alles bij elkaar gezocht (en 1 project alvast maar opgestart).

Mijn naaimachine is nog niet 'uit het ziekenhuis'. Hopelijk komt ie wel voor het weekend naar huis want het overhemd voor manlief (UFOclub) en m'n paaskipje (DOP) en m'n KiKablok en een walvis liggen te wachten op tafel om (af)gemaakt te worden. (mmm walvis en afmaken in 1 zin: straks staat Greenpeace voor m'n deur)

Ik ben benieuwd wat ik vandaag nog voor leuks op het WWW tegenkomen ga!

6 opmerkingen:

Judith zei

wat een leukerd daar ga ik ook van de week eens mee aan de slag

groetjes Judith

miriam zei

ook al aan het snotteren volgens mij geven het allemaal aan elkaar door hier in blogstad ben er niet een beetje van aan het herstellen.
Het is wel heel toevallig maar dat vogeltje heb ik vanmiddag zitten borduren voor mijn valentijn hihihih
Probeer het morgen af te krijgen en op mijn blog te zetten wat ik er mee gedaan heb helaas kon ik hem vanavond niet afmaken.

Hoop voor je dat je naaimachientje gauw klaar is en je weer lekker verder kunt.

Dat internet af struinen is inderdaad niet goed ik zie ook altijd zoveel leuke dingen die ik wil maken maar ja de tijd he.
Beterschap hoor hoop dat je weer gauw een beetje opgekikkerd bent

groetjes miriam

Mich zei

Dat je maar rap weer beter bent, zodat je aan al die ideeën kan beginnen !!!

Carine zei

Goedemorgen,
Leuk hoor je lapje met die vogeltjes, mooi gedaan.

Yvette zei

Alisa Burke...dan stop je helemaal niet meer....http://alisaburke.blogspot.com
daar is ook de inspiratie voor mijn hartje vandaan.
Het was ook mijn trouwtekst (van mijn overleden man en mij)

liefs
yvette

Babs zei

O dat lapje is zo lief :p

Wat handwerken zonder grenzen betreft, de helft van de dingen er in doe ik niet (breien, kant,...) maar had gehoopt dat er meer patroontjes en wat uitleg in zou staan. Eigenlijk gaan ze er van uit dat je al hardanger kan en zo.