maandag 4 januari 2010

Verboden vruchten zeker?

En wéér m'n goede voornemens verbroken. Tsjongejonge, het is toch net het verhaal van de verboden vrucht hè. Wat niet mag, juist dát doe je. Ok, ik biecht even op: ik heb net voor 50 euro aan tweedehands crea-boeken besteld (van alles en nog wat: kralen, macramé,.....) en me aangemeld om mee te doen aan een actie voor Kika. Om maar met het laatste te beginnen: bij Quiltwinkel De Parel loopt er een actie voor Kika. Je kunt je aanmelden op de site. Je maakt 7.95 over en ontvangt een pakketje benodigheden om een quiltblok te maken. Dat blok (30x30, patroon naar eigen keuze) stuur je retour als het klaar is, met alle blokken worden leuke dingen gemaakt en geschonken aan ziekenhuizen die samenwerken met Kika. De opbrengst (die 7.95) gaat naar Kika. Deze actie loopt nog tot 15 juli 2010. In het pakketje benodigheden zit trouwens ook een lot van een loterij, dat lot wordt geactiveerd als je het blok terug gestuurd hebt.
En nu eens kijken of ik mij (creatief) kan redden qua voornemens. Euh,.....................ok: die boeken hèb ik nodig om met m'n voorraad spullen leuke dingen te kunnen maken (onontbeerlijk om te kunnen UWYH-en) en voor wat betreft het quiltblok: oefenen voor m'n lensquilt! Pffff ik heb mij er weer uit gered, gelukkig maar.

4 opmerkingen:

Brechtje zei

Ik las bij Lida ook over het blok voor KIKA. Wat fijn toch dat er zoveel voor dit goede doel gedaan wordt. Het is zo vreselijk voor de kindertjes en hun familie die het treft. Lief dat je er aan meedoet. De boekenaanschaf is je wat mij betreft vergeven, hihi. (ik moest er wel een beetje om lachen hoor, mag wel hè?)

Natascha zei

Wat sta je toch weer verschikkelijk sterk in je schoenen PPPFFFF...maar het is wel voor een deel voor het goede doel dus deze zullen we dan maar door de vingers zien he....
Groetjes Natascha

miriam zei

Wat een leuke actie voor kika zeg je bent lekker creatief bezig en nog voor een goed doel ook.

Laatst kon je wel hier een beer kopen om kika mee te steunen hebben dit ook gedaan.

En owjee je goede voornemens nu al verbroken dat gaat wat beloven voor dit jaar :)

groetjes miriam

GRANNY'S HOUSE zei

Mooie actie, ik hoop dat het een vermogen opbrengt.

Groetjes
Ines