vrijdag 1 januari 2010

Als een onbeschreven blad

ligt het jaar 2010 voor ons. Heerlijk zo'n knisperend nieuw, vers jaar. Ik wens iedereen een heel gelukkig, gezond en creatief 2010. Over m'n goede voornemens heb ik het al gehad in november (maar herhalen kan geen kwaad, dan vergeet ik ze niet): *Meer kleinere werkjes zodat ik eens wat vaker een affo showen kan (komt dat goed uit dat ik weer met kralen begonnen ben!). *Meer UWYH want m'n voorraden nemen maar toe en toe. *M'n lopende WIP's en UFO's zoveel mogelijk afwerken. *Kleertjes naaien voor zoonlief (kan voor een deel UWYH, ik heb nl best veel leuke stoffen liggen) *En de moeilijkste: aan minder SAL's en SWAP's meedoen. Echt alleen aan de aller- aller- allerleukste. Maar het eerste dat ik nu eens wil aanpakken is het afmaken van de geboortelappen die ik in het kader van GUL/PIF beloofd heb. 1 Is er klaar, aan de tweede ben ik reeds begonnen. Het gaat de goede kant op dus.

12 opmerkingen:

Babs zei

Hihi meid, dat van die minder swaps, dat geloof ik niet hoor ;-)

Ik heb even rondgekeken en heb een adres gevonden voor de stof, heb besteld, ze doen het blijkbaar ook via rembours. Nu maar wachten tot ie aankomt.

lheurebleue zei

leuke dat je bij mij op bezoek kwam! beste wensen voor het nieuwe jaar. ik hoop dat je je voornemens niet teveel au serieux neemt ;)

Carla zei

Dank je voor je goede wensen voor het nieuwe jaar! Ook voor jou en je gezin een gelukkig 2010, groetjes van Carla.

Ingrid. zei

Ook voor jou veel geluk en gezondheid in 2010 !
Fijne avond , groetjes van Ingrid.

Saskia zei

Wat een toepasselijk plaatje! Alleen jammer dat het gisteren erg bewolkt was. Ik heb de volle (blauw) en gedeeltelijk verduisterde maan niet gezien helaas.
Je bent wel streng voor jezelf hoor, met je voornemens. Al herken ik er wel veel in.
De term UWYH had ik nog niet eerder gezien. Ik neem aan dat het "use what you have" betekent. Dat probeer ik sowieso altijd te doen. Maar ja, als je dan een mooi stofje of garen tegenkomt, dan kriebelt het soms zo hard, dat je aan de verleiding geen weerstand kunt bieden.
Jij hebt geen SAL's nodig! Jij hebt ideeën zat!
Een creatief en gezond jaar toegewenst!

colourfullflowergirl zei

Dank je wel voor je reactie op mijn blog! Zie dat ik bij jou in het lijstje sta. Zal jou morgen ook even toevoegen. Goede voornemens daar moet je gewoon niet aan doen joh, vaak komt er toch niets van terecht.Als je leventje je bevalt zo het nu is, moet je gewoon zo doorgaan, haha.
Lieve groetjes Colourfullflowergirl

Anita der zei

Een heel gelukkig nieuwjaar

lut zei

Mijn beste wensen voor 2010!

Dijn zei

Voornemens. Ik neem er geen. Ik ben alleen maar vóór genieten, en niet tegen, want ik vind alles allerallerallerleukst. (help). Hahahahaha! Lieverd, ik hoop dat je met je dierbaren genieten mag in 2010, dat het jaar je geluk mag brengen en vooral veel (blog)vriendschap en lachen.

hartelijke groet, Dijn die verzuipt in allerallerallerleukste dingen die haar steeds omringen. :-)))

Yvette zei

ingewikkelde termen allemaal....dat je wensen en voornemens helemaal mogen uitkomen en je heel veel creatiefs mag meemaken.
liefs
yvette

Myrthestiek zei

Wij wensen jullie ook een heel goed, gezond en creatief 2010 !

miriam zei

jij ook een heel goed gezond en creatief 2010

groetjes miriam