maandag 14 december 2009

Oude liefde.

Ik had al weer een tijdje zin om weer eens sieraden te gaan maken. Ooit, heel lang geleden (wel een jaar of 20 denk ik), heb ik een cursus 'Sieraden maken met Kralen' gevolgd in Sluis. Ik ben nl. gék op kralen, zelfs het woord 'kraal' vind ik heerlijk klinken. Ik had een hele poos geleden 2 pakketjes gekocht bij Kraaltotaal en gisterenavond heb ik zo'n pakketje uit m'n voorraad opgediept. Het is dan wel geen kralenketting maar ik heb er met plezier aan gewerkt. En zo ziet ie eruit: Ik ben bang dat deze oude liefde nog niet verroest is. To be continued dus!

5 opmerkingen:

Grietje zei

Wat jammer dat ik de foto niet kan vergroten, dan kon ik hem van dichtbij bekijken maar evenmin....hij ziet er heel mooi uit.

Groetjes,
Grietje

Mascha zei

Ook ik heb een zwak voor kralen. Als ik ze zie, word ik gewoon hebberig. Je ketting is erg leuk geworden.
Groetjes Mascha

Miriam zei

Hè, kan de foto weer niet vergroot worden dus. De ene keer wel de andere keer niet. Ik moet eens kijken hoe of wat.

Groetjes
Miriam

Brechtje zei

Heerlijk, het enthousiasme spat van het scherm af. Succes met alle kettingen die je nog gaat maken.

Cindy zei

leuke ketting!