donderdag 31 december 2009

Hèhè, nounou: het heeft even geduurd maar

ik heb nu dan toch voor 1/3 aan m'n PIF/GUL voldaan. Ik heb de eerste geboortelap klaar (van de 3 dus).
Even in het kort het verhaal: er wilde niemand meedoen aan m'n PIF/GUL (zie label Geef Uit Liefde onderaan het stukje, als je dit label kiest komen alle berichtjes hiervan tevoorschijn) dus ik besloot om voor degene van wie ik iets moois ontvangen had maar iets terug te doen. En dat werden geboortelappen voor haar 3 kindjes. Iets met animalbabies, die vond ze leuk (en ik ook, dus dat was fijn). Voor ieder kindje een (lievelings)diertje, voor de oudste is dat een lieveheersbeestje. Ik heb natuurlijk even de naam en de gegevens weggepoetst ivm de privacy.

1 opmerking:

miriam zei

wat een lieverdjes zijn dat toch.
Ik heb er ook nog een aantal liggen die ik nog wil maken en heb er een stuk of 5 liggen die ik al gemaakt heb.
Wil er een soort quilt van maken.
maar ja er zijn zoveel leuke dingen dus die baby's komen nog wel een keertje hihihi.

groetjes miriam