donderdag 15 oktober 2009

SJAL update.

Pfff met de kou van vanmorgen had ik beter m'n 'sjaal' al af kunnen hebben. Wat een kou zeg, de autoruiten waren voor het eerst weer bevroren. Maar af is ie nog niet en we zijn pas op de helft van de SJAL, letterlijk en figuurlijk. M'n breiwerk is namelijk ongeveer op de helft, maar het was toch meer werk dan ik tevoren gedacht had (as usual) Ik zal even het fotografisch bewijs leveren:
Vandaag heb ik een rustig dagje gepland om: aan m'n SprookjesSWAP te werken, wat te borduren aan diverse SAL's, aan m'n kerst-paperpiece-hartjes te naaien, de plaatsbepaling te doen van de naam en andere gegevens op de eerste geboortelap én aan de SJAL te breien. Mmmm, ik denk zomaar dat ik niet aan alles toe ga komen. O ja, ik moet ook maar eens aan de clubcrea (paddenstoel) gaan beginnen..........

18 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Ziet er heerlijk behaaglijk uit al.

dijn zei

Wat een mooi patroon!!! En de kleur is super. Veel plezier met de volgende helft!

katrien zei

Wat een mooi patroon

lut zei

Miriam, bedankt voor je update. Je sjaal wordt prachtig!!
Wat ben jij een bezige bij. Succes met alles wat je vandaag wilt doen.

MarianneD zei

Je hebt wel een héél mooi patroon gekozen!Prachtig al die kabeltjes! Doe je rustig aan? Die waslijst voor vandaag is wel érg lang...;-))

Crea Annemieke zei

Dag Miriam,

Wat een mooie sjaal gaat dat worden.Maar hij is breed en met verschillende kabels wel bewerkelijk, natuurlijk.En je hebt meer te doen lees ik.
Heel veel plezier met je hobbies en
de zonnige herfstgroetjes van Annemieke

Melinda zei

Prachtig!:)

Mascha zei

Mooi patroon. Succes met wat je allemaal wilt gaan doen vandaag.
Groetjes Mascha

Natascha zei

Ik hoor het alweer...vandaag weer te weinig uren in een dag...
Groetjes Natascha

atelierlemlem zei

Oh, ik vindt hem heel mooi! En je bent toch al een heel eind hoor. Maar je hebt natuurlijk een goede stok achter de deur, nu je hier aan mee doet en nu de kou is begonnen!
Groetjes mama lieveheersbeestje.

Lida zei

Wat een mooi patroon met die kabels, dat wordt een schitterende sjaal! Veel plezier met het vervolg! Groetjes
Lida

Anoniem zei

Heel mooi !!!

ja zoiets is altijd weer meer werk.
Brei werk pak je wel snel even op tussendoor vind ik !

Succes met alle bezigheden !!

marian'ne m

willy zei

Je hebt al een flinke sjaal gebreid, maar snel door breien dan kun je 'm binnenkort dragen.
Mooi patroon en kleur!

Amarins zei

Miriam, wat wordt dit een beauty zeg, echt prachtig. Veel plezier bij het maken van de rest.
Groetjes,
Amarins

Tineke zei

Joh, wat kan jou het schelen. Het maken van plannen is leuk, of ze uitkomen is minder belangrijk, toch? Veel plezier met alles.

Yvonne aka sommeke zei

Oei, jij had véél gepland voor een dag!
Mooie sjaal in wording! SjalZE nog!

Carine zei

Hé, leuke sjaal.
Succes met alles wat je nog wilde doen.

Daisy zei

Volgens mij heb je al een behoorlijk lange sjaal. Lieve kleur en best wel een ingewikkeld patroon.