maandag 5 oktober 2009

Odd Sock 10 is klaar!

Het 10e sokje is hetgene dat links bovenaan staat. Met de twee schattige vogeltjes. Nog 2 sokjes en het werk is klaar. Ergens wel jammer, want ik vind het een heerlijk klein werkje voor tussendoor. Maar wie weet waar Grandma Ria volgend jaar mee komt (hoop en hint!) Wel ben ik blij dat ik met één SAL bij ben. Met al m'n andere SAL's loop ik (hopeloos) achter. Ansich geeft dat niets, maar het begint me teveel te kriebelen. Ik denk dat ik maar eens een paar dagen nonstop ga borduren (als dat toch zou kunnen......................*droom droom*) Gisterenavond hadden we een schitterende maan. Met ons simpele cameraatje kon ik het helaas niet al te goed vastleggen, maar 1 foto laat wel een beetje zien hoe mooi het eruit zag met hele hoge schapenwolkjes en dan zo'n stralende maan die ertussen door komt. Echt genieten.

11 opmerkingen:

Natascha zei

Ik hoor de wolven al bijna huilen onder deze maan.heel mooi om te zien, ik moet bekennen dat ik te weinig omhoog kijk s'avonds laat, zo te zien heb ik wel wat gemist.
Groetjes Natasch

lut zei

Weer een heel mooi sokje! Ook een mooie foto.

Mascha zei

Weer een sokje af. erg mooi.
Ik loop met deze sokjes heel erg achter. Er zijn ook te veel leuke dingen om te doen en dan moet je keuze's maken.
Groetjes Mascha

Madammeke Ongeduld zei

be dankt voor de reactie probeer zo veel mogelijk soorten handwerken te leren maken , ah ja babs is mijn dochter groetjes en een fijne week , linda

Amarins zei

Prachtig die sokjes zo, mooie kleuren gebruik je ook.
En die droom die jij hebt zou ik ook heel graaaaaaaaaaaaaaaaaaag willen, een hele dag borduren lijkt me al het einde. Maar met kleine kinderen in de buurt gaat dat helaas niet lukken denk ik haha!
Groetjes,
Amarins

monique zei

Wat een mooie foto Miriam ! Helaas heb ik 'savonds niet zo'n weids uitzicht.
Wat worden je sokken mooi ,helaas loop ik ook achter ,een maand gaat zoooo snellll
Monique

astridvanbeers zei

Ik loop achter met de sokjes. Maar jouw sokken zijn wel lief. Toevallig hebben wij gisteren ook in de nacht foto's gemaakt.

Monique zei

Je bent lekker op dreef zo hoor! ;o)

Grietje zei

Dat sokje is snel af! Erg leuk met die twee vogeltjes er op.

Groetjes,
Grietje

Ingrid. zei

Ziet er goed uit je sokken verzameling...
Ja , we zouden wat vaker omhoog moeten kijken ; de lucht is vaak zo mooi !
Groetjes van Ingrid.

Balsemien zei

Schitterende foto Miriam. Het pink ribbon patroon is mooi, maar best moeilijk denk ik met die rondingen... Geniet lekker van je handwerkdagje!
Fijn weekeinde