donderdag 9 juli 2009

De zwerfdoos is er!

Vandaag werd de zwerfdoos bezorgd. Ik heb hem dicht gelaten, en op tafel laten staan totdat ik hem vanavond op m'n gemakje geopend heb. Er kwamen wél al heerlijk luchtjes uit. Het ene na het andere leuke item kwam tevoorschijn. Ik heb 3 hand/zelf gemaakte items uitgezocht. Een schitterende shawl (van handgesponnen merinowol), een zakje rozen potpourri en een zakje met diverse 'smaakjes' en vormpjes smeltwax (voor in een brandertje) Morgen ga ik een foto maken want zelfs bij daglicht denk ik dat ik de schitterende kleuren van de shawl niet vangen kan. Zó mooi. De maakster hiervan heeft de shawl op haar blog laten zien, kijk HIER maar eens. De rozenpotpourri gaat m'n lingerielade heerlijk laten ruiken en (een deel van) de smeltwax gaan we komend weekend eens laten smelten. En nu gaat het tweede deel in werking: aanvullen. Omdat ik voor 3 zelfmaak items gekozen heb moet ik er minimaal 3 voor terug plaatsen. En om de doos lekker te vullen sowieso één item extra (mag koop of zelfmaak zijn) Komende maand dus aan het handwerken voor de SWAP (de HAL en SAL's en overige werken houden dus even vakantie)

4 opmerkingen:

atelierlemlem zei

Wat grappig, ik heb hier nog nooit van gehoord. Wel van swaps, dat ben ik net aan het ontdekken, maar dit is ook leuk, kun je zelf iets uitkiezen!
Groetjes mama Lieveheersbeestje.

Yvette zei

wat een leuk initiatief!

Marijke zei

Ik ben zo benieuwd om de doos weer terug te krijgen! En dat je die 'n hele dag hebt kunnen laten staan op tafel! HIer was dat 'oooh! doos doos... scheur open! :-)' )

colourfullflowergirl zei

Wat een leuk idee!!!