donderdag 11 juni 2009

Goed gereedschap

is van groot belang! Dat werd vandaag weer eens bevestigd hier. Ik was (al veels te lang) bezig met een geboortelap (de eerste van de drie) en dat schoot maar niet op omdat ik eigenlijk met een te dikke borduurnaald bezig was. En dat werkt niet fijn, dus pak je het werk niet zo snel en dan duurt het dus zo lang voordat er resultaat geboekt word.
Ik had borduurnaalden besteld in 3 diktes, de middelste qua dikte genomen (een 26) en tádáá opeens gaat het 'als een speer'. Niet dat ze deze week alle drie nog afkomen (ook deze maand niet) maar nu werkt het veel fijner en pak ik eerder naar dit werkje. Het is nog wel zo'n leuk patroontje uit de Animal Baby serie. Patronen van de cijfertjes en lettertjes moet ik er nog bij zoeken en dan alles mooi arrangeren op het lappie. Maar dat zal wel goed komen denk ik. Ik zal nog even een plaatje zoeken van wat precies een Animal Baby is.

3 opmerkingen:

Myrthestiek zei

Oei wat spannend ;o).

Ze zijn zo leuk hè?!

Ingrid. zei

Erg leuk !
Fijn weekeinde , groetjes Ingrid.

Magda zei

Lief!