maandag 25 mei 2009

VakantieSWAPpakket is aangekomen bij SWAPmaatje!

Gelukkig!! M'n pakket is op de plaats van bestemming aangekomen. Ik vind het altijd spannend omdat ik altijd bang ben dat het zoek raakt onderweg. M'n SWAPmaatje is er zeer content mee volgens haar zeggen en ik vond het ontzettend leuk om te doen (als Scandinaviƫ liefhebber, met name Denemarken) Aangezien Noorwegen dus precies in m'n straatje pastte ben ik dan ook behoorlijk los gegaan en is het pakket een stuk groter geworden dan normaal. Hier is dan de foto van het totaal:
De 3 gekochte items: een DVD, een reis/info gids en een boekenlegger-eland:

De sjaal met noors inbrei motief (op rondbreinaald gebreid zodat de draadjes ipv aan de achterkant aan de binnenkant kwamen te zitten):

Een speldenkussen met elandmotief (beide zijdes geborduurd met hetzelfde motief van Tantes Zolder) Hiervoor had ik alle benodigheden op voorraad, een UWYH dus!

en als laatste de vlag van Noorwegen als pannenlap:

Opmerking aan al m'n toekomstige SWAPmaatjes: dit is een 'uitgeschoten' SWAP en zo'n uitgebreid pakket maak ik natuurlijk niet iedere keer. (Maar misschien wel vaker als verrassingseffect!)

8 opmerkingen:

Ingrid. zei

O wat leuk gedaan !
Fijne dag , groetjes Ingrid.

Judith zei

wauw dat ziet er mooi uit.
groetjes Judith

Natascha zei

Waar komt het patroon van jou sjaal vandaan, want ik vind hem super...krijg er erg het hebbe hebbe gevoel van ...
Groetjes Natascha

Miriam zei

Het patroon van de sjaal heb ik van Jessica Tromp. Ik hoop dat de link werkt: http://www.jessica-tromp.nl/noorsetraditionelepatronennoorsbreiennorwayhandgebreideshetlandsescandinavischekleding.htm Als je op Noors breien googled dan staat ze bovenaan bij de resultaten.

Groetjes,
Miriam

Miriam zei

Het patroon van de sjaal heb ik van Jessica Tromp. Ik hoop dat de link werkt: http://www.jessica-tromp.nl/noorsetraditionelepatronennoorsbreiennorwayhandgebreideshetlandsescandinavischekleding.htm Als je op Noors breien googled dan staat ze bovenaan bij de resultaten.

Groetjes,
Miriam

Grietje zei

Ooooh, je hebt er echt wat moois van gemaakt.
De shawl vind ik prachtig geworden, jouw SWAPmaatje boft maar!

Groetjes,
Grietje

Marijke zei

oh, zoveel werk dat je erin hebt gestoken! Kan geloven dat je het niet op tijd af kreeg!

CMI zei

En als gelukkige ontvanger van dit pakket wil ik nog maar eens benadrukken dat ik het absoluut SUPER vind. Dankudankudankudankuenz. :-D