zaterdag 2 mei 2009

Overtijd.

M'n vakantieSWAP had gisteren op de plaats van bestemming moeten zijn en dat is ie niet! Ik moet het laatste zelfmaak item nog afwerken en dan kan ie op de post, dus deze week gaat ie op reis. Te laat dus, niets voor mij, ik ben nogal punctueel. Maar ja, de rek is uit de tijd. Omdat ik gisteren even niet verder kon met m'n vakantieSWAP item heb ik het vierde sokje afgemaakt. Kijk maar: Aangezien het vierde sokje een paassokje is (het linkse sokje met paaseitjes) ben ik hier dus ook mee overtijd. Tsjonge! Wil je zelf ook deze leuke patroontjes borduren? Bij grandma's kitchen odd socks kun je ze downloaden. Ondertussen staat het 5e sokje er ook bij. Ook een leuk adresje voor quiltpatroontjes!

6 opmerkingen:

MamaSter zei

Wow, echt wel knap gedaan!
Wat een engelengeduld ;).

astridvanbeers zei

Ik ben er ook aan begonnen en nu het 5de sokje ook af. Zal ze morgen ook publiceren op mijn log. Die HAL ga ik stoppen, het patroon ligt me niet!

monique zei

hoi Miriam ,je sokjes worden erg leuk !!!
Monique

atelierlemlem zei

Je lijkt wel op mij hoor! Altijd te veel plannen, te veel ideeen en zo... Maar het is wél hartstikke leuk hoor! De sokjes zijn heel mooi, ik had ze ook willen borduren...maar ja...nog niet aan toe gekomen dus...

Grietje zei

Leuk om zo al die sokjes te zien!

Groetjes,
Grietje

ingrid zei

Ziet er leuk uit zo die vier sokjes !
Fijne dag , groetjes Ingrid.