donderdag 7 mei 2009

KLAAR!!

Zo, m'n vakantieSWAP pakket staat klaar om naar de post gebracht te worden. Ik kan natuurlijk nog geen foto's laten zien, eerst moet het pakket aangekomen zijn. Ik ben er zeer tevreden over, ik ben alleen wel een beetje doorgeschoten hoor, het is wat meer dan dat er normaal in zo'n pakket komt te zitten. Maar ja, ik moest wat organiseren rond Noorwegen als vakantieland en ik ben nogal een scandinaviƫ fan, dan krijg je dat! Nu eerst m'n SAL's en m'n HAL bijwerken (en de geboortelappen **bloos**) alles heeft een tijd lang stil gelegen vanwege deze SWAP. Voorlopig maar even niet SWAPpen dus.

6 opmerkingen:

Ingrid. zei

Je maakt het wel spannend !
Fijne dag , groetjes Ingrid.

MariecusBruyn zei

hahaha, wat een stress stroomt er hier uit je blog, grinnik.
Ben nu toch wel eens benieuwd wat er allemaal uit je handen is gekomen. Kom maar op met je foto's!

Miriam zei

Het pakket is gisteren verstuurd en aangezien het naar Belgiƫ moet, zal het nog wel tot eind volgende week duren eer het daar aankomt. Dus ik hoop volgende week de foto's te kunnen plaatsten.

Groetjes,
Miriam

Crea Annemieke zei

Dag Miriam,

Ik ben ook wel erg benieuwd wat je gebrouwen hebt.Het zal beslist veel werk geweest zijn.Nu maar hopen dat het goed aankomt en in de smaak valt.
En succes met je inhaalrace van al je projecten.
Daaaaag Annemieke

Natascha zei

Dan zit er nix anders op dan een week te wachten....
groetjes Natascha

atelierlemlem zei

Wat spannend!!! Ik heb heel benieuwd, ik weet zeker dat je er iets moois en heel bijzonders van gemaakt hebt.