maandag 23 maart 2009

VakantieSWAP.

M'n SWAPmaatje voor de vakantieSWAP is Catherine (ik had haar ook al voor de verkoudheidsSWAP, toevallig hè!) Het vakantieland van haar keuze is Noorwegen. Ik ben al de hele dag op zoek naar leuke Noorse dingen. Ik heb al 2 dingen gevonden, een kleinigheidje als 3e item en een hele hoop leuke zelfmaakideeën. Het SWAPpakket moet minimaal 4 items bevatten waarvan er minimaal 1 zelfgemaakt moet zijn. Nou, dat gaat wel lukken denk ik. Op 1 mei moet het ter plekke zijn, dus dat zal ook geen problemen op moeten leveren. Lekker op het gemakkie aan de SWAP werken de komende tijd dus. Mocht je nog een idee hebben, schroom niet: geef maar een reactie op dit stukkie.
Update: ik heb de materialen voor 1 zelfmaakitem nét besteld. Helaas kan ik niet zeggen wat ik besteld heb (of waar) want dan verraad ik teveel. Voor een tweede zelfmaakitem denk ik alles al in huis te hebben (uwyh!) maar ik moet het nog even checken.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat wordt nog leuk.Hoe kom je er allemaal op.Zeker veel zoeken wat er Noors is.Je zal zeker geen noorse wanten gaan breien ,dat is zo'n karwei! Maar wat dan wel? We zullen het nog wel een keer zien , denk ik.

Daaaag Annemieke

Miriam zei

Inderdaad veel zoeken op internet! Wat steekwoorden opschrijven over Noorwegen: fjord, sneeuw, rendier/eland, trol, enz. En dan maar denken, puzzelen, zoeken. Leuk hoor!

Het eindresultaat komt uiteraard hier te zien.

Groetjes,
Miriam

Wendy zei

Hoi Miriam,

Net je blogje gevonden en je maakt wel heel leuke dingen hoor. ikzelf ben ook verzot op alles wat maar creatief is.
Groetjes en nog veel hobbyplezier.
Wendy vanuit België

Miriam zei

Hoi Wendy,

Welkom hier! Ik heb even heel snel de eerste pagina bekeken van je beide blogs: interessant! Ik heb ze even in m'n favorieten gezet om ze later eens goed te bekijken. Je hoort nog van me!

Groetjes,
Miriam

Marijke zei

Leuk,hé.. ik heb hier ook al 2 ideetjes voor zelfmaakdingen over Schotland. Ene is hier ook UWYH en de andere moet ik iets voor bestellen, ga ik deze week ook doen. Wel leuk dat ik ons lekker veel tijd heb gegeven.. dan kan je dat toch op je gemakje doen en er echt van maken wat je echt wil vind ik.. terwijl met de multiswap dat niet altijd 't geval is..

Miriam zei

Ja, heerlijk dat we wat meer tijd hebben. De 2 zelfmaakdingen zijn namelijk primeurs voor mij: nog nooit gedaan. Ik ben aan de eerste al begonnen gisteren (die waarvan ik idd alles in huis had) en het ziet er best goed uit.

Veel Schots plezier!
Miriam

MamaSter zei

Hé,je SWAP'T ook. Ik wou dat ik wat meer tijd had, dan zou ik zeker meedoen. Nu eerst het baby'tje en misschien daarna, wie weet ;)??

Groetjes
MamaSter

Miriam zei

Tsja, babietjes gaan voor hè! SWAPPEN is betrekkelijk nieuw voor me maar ik vind het zó leuk om te doen. Ik ga zo op in hetgeen ik maak voor een ander dat ik telkens vergeet dat ik ook een pakket(je) thuis krijg. Geweldig.

Groetjes,
Miriam