vrijdag 20 februari 2009

Wie doet er mee?

Ik heb mij net ingeschreven bij de volgende club: pincushionclub bij Grandma's Kitchen (van de Odd Socks SAL). Iedere maand komt er een pakketje waarin de benodigheden zitten om een speldenkussen te maken (muv de vulling) Of ik nog niet genoeg te doen heb!
Ik heb gisteren ook nog de bestelling binnen gehad van Bobbins (borduurspullen: naalden, naaldenkoker, 2 strengen DMC) en van Kraaltotaal. (2 pakketjes om kettingen van te maken) Dus: wie heeft er een online winkel adresje voor me waar ik tijd kopen kan?

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik las het vandaag bij Grandma, en ik ben echt gek op speldenkussen, maar vraag me toch echt af wat ik er met nog 6 meer moet doen...afijn ik twijfel nog.
Groetjes Natascha

Miriam zei

Je kunt ook enkel de bovenkantjes maken en ze dan tot kleedje maken. (als ze tenminste niet allemaal anders van vorm zijn) Of speldenkussentjes cadeau doen. Óf een heleboel spelden bijkopen en ze gebruiken.

Groetjes,
Miriam

Anoniem zei

LOL ( Laughing out Loud )
Groetjes Natascha

lheurebleue zei

wat ziet dit er allemaal spannend uit!

Magda zei

Dus: wie heeft er een online-winkel- adresje voor me waar ik tijd kopen kan? machtig die uitspraak.. :-))))))))))))))))))))))))