zaterdag 3 januari 2009

Zal ik wél of zal ik niet?

Eén van m'n goede voornemens voor dit jaar is dat ik iets af moet hebben voordat ik iets nieuws start. Maar ik word nu al in de verleiding gebracht om iets te beginnen. Kijk maar eens hier: http://grandmaskitchen.web-log.nl/grandmas_kitchen/2009/01/odd-socks.html . Leuk hè! Iedere maand een sok borduren én geen last van het second-sock-syndrome omdat je niet 2 dezelfde maken moet (syndroom komt voor bij sokkenbreisters). Ik denk dat ik maar eens een mooi lappie aftelbare stof uit de kast ga halen.........................1e voornemen verknalt op 3 januari (heb ik het toch 2 dagen volgehouden!)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

LOL....
Groetjes Natascha

MariecusBruyn zei

hahaha, ja, dan heb je inderdaad geen problemen met het SSS :)
En goede voornemens, zijn die er niet om te laten varen? Daarom dat het ook voornemens zijn, toch?! grinzzz

Myrthestiek zei

Hier ook meestal geen SSS, ik brei ze tegelijkertijd :oD.

En ach, voornemens ....... ik neem ze meestal gewoon niet LOL.

Groetjes Tessa

ons Marianneke zei

Kijk aan hartstikke leuk toch om daar aan te beginnen, toppie hoor, en och goede voornemens haah die maak ik toch niet meer, gewoon lekker doen waar je zin in hebt, en mijn motto is komt het vandaag niet dan morgen weer een dag, ik wens je toi toi toe, en veel plezier ermee,.

groetjes van ons Marianneke

Jacqueline Mecklenfeld - Bor zei

ik ben even wezen loeren daar maar heb me ook opgegeven