woensdag 21 januari 2009

Sal18, deel 5 is klaar.

Zo, het 5e deel van m'n Lanarte kabouterfeestje is klaar. Het 6e deel (februari) zal ook nog veel kruissteekjes bevatten maar daarna komen er 2 delen die veel minder werk zijn. Dat komt goed uit want in maart start ik met een nieuwe SAL, My Love van Passione Ricamo. Ik moet daar nog even de garens van bestellen en kijken of ik nog borduurstof genoeg en in de gewenste kleur voor heb. Vanavond maar weer eens even met SAL6, de afghan, verder. Nog steeds met blok 6 bezig, dus ik loop goed achter op de meeste deelneemsters.

3 opmerkingen:

r zei

Hoi Miriam,
Ik vind hem superleuk worden de kabouters, heerlijk vrolijk! Wat ging je er ook alweer mee doen als-ie af is?

My Love.. is heel sierlijk vind ik! Leuk dat je er aan mee gaat doen (ik niet, heb al zoveel dingetjes die ik (ga doen) en doe ;-)

Veel borduurplezier en gr.
Susan

Miriam zei

In eerste instantie voor de kamer van m'n zoontje, daarna, omdat hij er niet zo enthousiast over was, wilde ik hem voor KiKa laten verkopen. Maar nu vind m'n kleine man de kabouters weer wél heel erg leuk. Dus ik wacht gewoon af hoe hij reageert als de kabouters klaar zijn.

Groetjes,
Miriam

r zei

Gezellig, hij vindt het straks stiekem vast toch hartstikke leuk!! :) Elke keer als je een deeltje af hebt en op je blog zet vind ik de kleurtjes weer zo leuk en vrolijk! Groetjes