dinsdag 9 december 2008

Verkoudheids-SWAP

Ik heb bericht gekregen dat m'n SWAPpakket aangekomen is dus nu kan ik hier de foto's laten zien:
Gemaakt naar een patroon van Mme ZsaZsa: een zakdoekenfrakske. Een mapje waarin je papieren zakdoekjes doet. Het is dubbelzijdig bruikbaar dus als je de bloemetjes beu bent draai je het mapje binnenstebuiten en voilá: een turquoise mapje met bloemetjesvoering. Het totale pakket zag er zo uit:
Twee tijdschriftjes voor de kindjes, honingrietjes (voor in de warme melk), Kneipp douchespul tegen stramme spieren, Rhinocaps tegen een verstopte neus, het zakdoekenfrakske, 2 blikjes met keelsnoepjes, grote stoffen zakdoeken versiert met een randje in de favo kleuren van de ontvangster (turquoise, bordeauxrood en oudroze) een sinaasappelschillertje en een herfstfoto met daarop een gedicht over verkouden zijn.
Ik ben benieuwd wanneer ik mijn pakket ontvangen ga!

Geen opmerkingen: